Åh hej och hå

Ikväll offrar jag tyvärr Resebyrån i SVT för att ta igen mina armhävningar som jag missat sedan utmaningen. Det verkar vara ett väldigt bra program men som det ser ut nu ligger jag 890 armhävningar efter så det blir ett långpass ikväll. Det blir dock inte bara armhävningar, jag ska variera med lite andra övningar som fällkniven och andra för att få lite variation och inte helt bryta ner bicepsen. Dumt/vettigt? Nåja, låter som en bra idé för mig i alla fall.

På lördag har vi tenta igen, den här gången i företagsekonomi, grundkurs. Förhoppningsvis går den bra så jag kommer få en bra vecka hemma sen utan större bryderier. Veckan kommer bli bra i vilket fall, men klart det skulle kännas bättre att ha en lyckad tenta bakom sig. Man skulle ju kunna plugga så man känner sig mer säker i ekonomin... men sånt kan man väl inte hålla på med???

Och världen fortsätter att förbrylla - fler bränder i reaktorerna i Japan.

"Avslutningsfras"

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0