Utmaningen på facebook

"Om 5 gillar så ska jag göra 30 push-ups varje dag fram till sommaren!
Om 10 gillar så ska jag göra 50 push-ups varje dag fram till sommaren!
Om 20 gillar så ska jag göra 100 push-ups varje dag fram till sommaren!
Om 40 gillar så ska jag göra 200 push-ups varje dag fram till sommaren!
Kopiera om du vågar utmana dig själv. Lycka till!"


Det här har jag då gett mig in på. Min fyrmänning la upp den här statusen men med sit-ups och jag föll för grupptrycket och utmanade mig själv jag med, men bytte till armhävningar. Än så länge har det gått två dagar och jag har gjort 300 armhävningar - första dagen var det "bara" strax över tjugo likes... skönt med en mjukstart!

Nu ni, nu ska jag bli stark!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0