Titta, vad roligt man kan ha ^^

Höger- eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Likgiltig
Favoritgodis? NonStop och Riesen
Är det nåt du absolut inte äter? Japp, Flygande Jakob
Kläder just nu? Vit badrock
Musik just nu? Ingen musik alls.. hmm! Den har slutat! Foo Fighters nu
Vad sa du senast? "Tumlarn är klar"
Favorit-hangout? Grunna en tidig sommarmorgon
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? 1800-talet
Sommarplaner? Golfa, köra motorcykel, ta mig upp på Kebnekaise, bli lite brun iaf och vara lite social ;)
Fisk eller badkruka? Både och ;)
Saft eller alkohol? Saft ;9
Längd och vikt? Längd: ~164, vikt: för lite
Hur många kuddar sover du med? Två eller tre
Favoritväder? Sol och lätt regn (samtidigt)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Kamera, metspö och sällskap ^^
Spelar du nåt instrument? Japp, piano och lite lite fiol
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska!
Sparare eller slösare? Sparare
Vem är viktigast för dig? Jag
Bästa film? Legend of Bagger Vance är inte helt fel
Tror på liv på andra planeter? Jodå
Kommer du ihåg din första kärlek? Lätt =)
Älskar du henne/honom fortfarande? Jao, men åt vän-hållet
Har du några homosexuella vänner? Typ, några "bi-vänner"
Tror du på mirakel? Japp
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra? Utåt ja, men är väldigt dömande för mig själv
Ser du på kärleken som ett misstag? Näe..
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Jadu
Bio eller promenad? Promenad
Är du kittlig? You bet I am
Snarkar du? Nja, tror inte det.. men pratar gör jag ^^
Stjärntecken? FISK (kopplar det? ;P(har du varit uppmärksam på vad du läst?))
Rädd för insekter? Jao, några
Äckligaste insekten? Geting
Största svaghet? Tystlåten
Det här är jag bra på? Att hålla på mina principer.. ?
Bästa bok? För tillfället säger jag nog "Sexy" av Joyce Carol Oates
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Många =)
Vad vill du jobba som? Har mina funderingar..
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Jupp
Har du nån flickvän/pojkvän? Javisst =)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Inte för tillfället, men kanske nån annan gång
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Rummet är väldigt välstädat, nyss ommöblerat. Annars stökigt
Gungar du på stolen? Det händer
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej nej
Vilken hand håller du gaffeln i? ... Beror på vad jag äter ^^
Hur är din drömtjej/kille? Underbar
Hur många syskon har du? En storebror
Vad är du mest rädd för? Att inte hinna med det man vill, på det stora hela sett..
Är du rädd för blod? Ibland
Saltar du på maten? Näe, inte av vana
Gillar du att sjunga? Ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Natur, ger bra behörighet
Anser du att du är stark? Of course ;)
Brukar du sola? Nope, blekfis
Vad gör du om du får hicka? Hickar ;)
Kaffe, te eller inget? Båda
Har du en besatthet? Har väldigt många!

Kommentarer

Postat av: Lina

hihi..jag tyckte ju den var fin!!


Url: http://liinha.blogg.se

2008-03-10 @ 19:44:01
Postat av: Sven_Bertil Taube

Många frågor inga intressanta tyvärr men ändå, läs mer av mina kommentarer på http://alexandernyberg.blogg.se/

2008-03-11 @ 22:38:50
Postat av: Anonym

hi
please remove my drawing from your site.
you have taken it from naturesgreatexperiment.com without permission! you do not have the right to use it.
thanks
jordan
[email protected]

2008-04-26 @ 08:57:11
Postat av: Modin

Sorry, will do :)


Url: http://bouya.blogg.se

2008-05-09 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0