Dagens bästa

Spelade andra matchen på två dagar idag, mot Sundsvall IBK ungdom (?). Vi vann med 10-5, whohoo! 15 minuter in i tredje och sista perioden stannade klockan så det blev ett litet uppehåll medan funktionärerna fixade fem minuter till. Då man är på väg för att ställa upp innan matchen fortsätter säger Sundsvalls tränare: "Nej, tjejer, nu börjar vi spela innebandy!"
  Igår förlorade vi med 3-0 mot Njurunda, men gjorde ändå en bra match! Jag höll nollan i andra perioden ;D Sanna 'de Öje' (commonly known amongst me and Hugo) spelar med i det laget. Hon spelade bra men fick inte in nåt mål, muahaha ;D
  Käkat kladdkaka idag, mums =9 Förtjänar det efter en tuff helg: styrke i fredags och match igår och idag. Sen ska det bli träning imorn också! Jösses! Hur har det här blivit?!?

  Har plockat fram och stämt FIOLEN!!! Spelade Blinka lilla stjärna när huset var tomt, stängde fönstret för att skona grannarna. Lät hyfsat ändå för att inte ha spelat på *tänka tänka* åtta och ett halvt år! Jag ska bli bäst ;) Anledningen till att jag tagit fram den är för att det är en violinstämma i Grief and Sorrow av Toshiro Masuda, och det vore ju kul att kunna spela inte bara pianodelen utan även violinbiten!

  Nej, nu blev det stopp i tankeverksamheten. Tack* och godnatt!



*Vette tusan vad jag tackar för, men om någon känner för att ta åt sig så varsågod!


Kommentarer

Postat av: Åsa

Naturligtvis är det mig du tackar, för att jag finns ;)


Url: http://asakempe.blogg.se

2007-10-22 @ 18:15:02
Postat av: Modin

Ja, just ja! ;)


Url: http://bouya.blogg.se

2007-10-22 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0