Blandat! For till utcazene fesztivál

Ja hörrni, det här var ju inte så svårt visade det sig. The Ákos I once knew is no more. Så tämligen lätt att lämna det bakom sig. Jag hade den bra Ákos:en, och eftersom han inte verkar finnas kvar så gör det väl då inget att han har ny flickvän. Hon sa för övrigt bara "hej", sen var hon tyst och passiv. Kul. Lite skönt för mig att höra av de andra att hon tydligen är väldigt "enkel" och att han inte verkar väldigt kär. Klart jag vill att han ska ha det bra, men samtidigt finns ju hornen där som vill att det ska skita ner sig. Det verkar vara fler här som tycker att han har svårt att binda sig till "svåra beslut", inte riktigt vill satsa fullt ut, och en hel del har nog att göra med att första flickvännen var otrogen när de just flyttat till hus. Surt sa räven. Men han är väldigt annorlunda nu. Kanske väldigt nervös. Får se vad som blir i morgon!

Sen är jag tydligen "berömd" här i Veszprém också, hahaha ... Lite läskigt, men tydligen har Ákos och andra talat väldigt gott om mig så de som inte har träffat mig än vill lära känna mig! Gott betyg :D

Jag hade en mycket mycket trevlig kväll ikväll! Kom till Veszprém vid 4, Dixi hämtade mig vid stationen och hade fixat så jag har ett rum hos två andra Conti-killar, haha.. Sen på eftermiddagen gick jag runt på stan och lyssnade på musiken som spelades redan då. Sen gick jag till lägenheten igen om duschade (det är på tok för varmt här, 34C sa en herre på tåget...), innan jag gick mot centrum igen. På väg dit passerade jag "Top gym" och i fönstret såg jag såklart Róli (Roland), en annan nära vän som är mycket för träning så han var där innan utgång :p Vi pratade lite och han skulle komma ut sen men jag såg honom aldrig :/

När jag väl tagit mig till centrum tog det mig väl över en timme att _nästan_ kolla på alla scener som finns. Helt otroligt vilken musik som spelas!!! Jag är sjukt nöjd över att ha åkt hit, musiken är fantastisk! Wow! Från att igår ha varit på fantastisk klassisk konsert i Wien till att idag vara på gatumusikfestival, två dagar i musikhimmeln!!! :D Kul att det är en kväll till också!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0