Nu har vi kommit igång

Det tog drygt en vecka men nu börjar det trappas upp med arbete i skolan igen. Hela förra veckan var ju lite patetisk egentligen med bara tre föreläsningar och till slut en utdelad, mindre uppgift. I går måndag började även periodens tredje kurs, och så var alla kurser inledda. Jag missade tyvärr den föreläsningen då jag var hemma med en dålig mage, men den verkar inte ha varit så tung.
 
I övrigt så hade jag besök av Ákos i helgen. I torsdags tog jag mig med buss till Stockholm och hälsade på bror för en natt för att på fredagen hämta Ákos på Arlanda och sedan köra tillbaka hit till Norrköping med en freerider. Han blev lagom glad på torsdag kväll när han fick insikt i att jag tänkte hämta honom och att han då inte skulle behöva åka buss, hihi. Efter lite om och men landade de till slut på Arlanda i en sverigeflyg-kärra, inte Nextjet. Undrar lite vad de har för uppgörelse där. Förmodligen lånas väl Gotlandsflygen som körs sommartid till att täcka det ökade behovet till Norrland vintertid. Bra tänkt.
 
Annars då... int nå myche

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0