Mixed Meters - otroligt läsvärt

Jag har stött på en otroligt läsvärd blogg och tänkte vara så vänlig att dela med mig av länken! Dels finns den förvisso redan i "side:n" (till höger) men här är en länk till ett specifikt inlägg, vilket var det första jag läste. Det kom sig som så att jag läste bland kommentarerna på ett facebook-inlägg av I fucking love science - för övrigt en intressant sida, liksom alla dess systersidor. En av kommentarerna bestod av en google-länk, och kommentaren hade fått två likes. Jag klickade på länken och framför mig ser jag en bild av en död ekorre. Jo, en död ekorre. Jag blev lite ställd, för det var inte riktigt vad jag hade väntat mig. Bakom bilden, som är i fokus, ser jag bildens ursprungshemsida, vilket ser ut som en blogg. Jag klickar. Det är det här inlägget jag kommer till: Mixed Meters - What is it like to be dead. Hans sätt att uttrycka sig i skrift är hänförande, det lockar, intresserar och väcker tankar och funderingar. Jag har klickat mig fram till förstasidan och sett att övriga inlägg är minst lika läsvärda. Det här är en blogg jag kommer fortsätta läsa, helt klart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0