Fortsättning följer

Redan i tisdags blev jag "medlurad" på ett yoga-pass (mitt livs första!) på Actic som så vänligt bjöd på ett prova på-pass. Sprang dit, yogade, drack te, sen sprang jag hem också. Skööööööööönt! Jag gillar nog yoga, men det känns som att det ger mer ju längre man håller på med det, och ju bättre man blir på det, men ja, nog kändes det ändå. Uppskattar den "smidiga styrkan" som krävs, lugnet och fokuset, och att positionerna ser så häftiga ut!
 
På söndag ska jag kila dit på 30 minuters core - jo, för jag hittade att om man dessutom har Ica-kort (betalkort eller bara poängsamlande spelar ingen roll) så får man ett "kryss-kort" med fem gratis tillfällen som kan nyttjas antingen i gymmet eller på pass. Lovely! Och det här kommer just när jag bestämt mig för att köpa 10-gångers klippkort på Friskis & Svettis - vilket jag nu skjutit upp ett tag, för gratis är gott. Har sett nu att "Tjejernas Athena" bjuder på träning en vecka för de som inte tränat där tidigare... Kanske klarar mig vårterminen ut utan att köpa gymkort, hihi ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0