Gyllene regeln

Här väntar jag på att andra bloggar ska uppdateras samtidigt som jag själv inte skriver ett jota. Det funkar uppenbarligen inte så.
 
I förra helgen var jag iväg och hälsade på Ákos i Barcelona. På söndagen for vi allihopa (vi och övriga i Ákos team, tot 5 pers) till Valencia och gick runt och kollade på staden. Futurism möter välbevarade katerdraler. Typ. Ciutat de les Arts i les Ciènces är byggd som en fisk, insidan av en fisk, och annat fiskaktigt. Men häftigt var det! Och bra inspiration till vår trafikplaneringskurs med Norrköpings "futuristiska" tänk inför det nya resecentrumet. Det är några snäpp under fiskmuseet*, men jag tror det blir bra!
 
Ciutat de les Arts i les Ciènces, Valencia

*Museum, museet museer. Blir arg på tidigare lärare som gett mig tron att det ska dit en apostrof i böjningarna! Vill fortfarande skriva med apostrof, men så här säger SAOL, och SAOL är min gud ...
Museum, museums, museet, museets
Museer, museers, museerna, museernas

Kommentarer

Postat av: Sanna

Jag känner mig lite träffad! :) Är en USEL bloggare just nu, känner att jag tappat motivationen och tycker min blogg och det jag skriver är tråkigt.. Får se om jag kommer igång igen. Kram!

Svar: Jag känner detsamma om mig själv, och är inte heller så bra att uppdatera, men jag fortsätter att klicka på andra bloggar ändå och fundera varför de inte uppdaterar ^^ Ah, jag hoppas du gör det, gärna sedan när du gjort dig hemmastadd i nya lägenheten :-) Ha det bra! Kram!
Modin

2013-02-18 @ 09:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0