Darriga ben

Sedan jag bestämde mig härom veckan har jag tränat väldigt många fler gånger än vad jag gjort på länge innan. Förra veckan blev det visst ingen träning, men från helgen innan tänker jag räkna "vardagsmotionen" som kom av att gå runt i Barcelona en hel dag bärandes på en tiokilos ryggsäck! I matväg har jag kommit igång mycket bättre och äter bra måltider, och mycket goda måltider, och flertalet av dem. Jag äter så mycket mer nu men är jämt hungrig ändå, hehe. Vill bara poängtera att jag innan det här bara var LAT som varken tog tag i saker och lagade mat eller tog hand om mig själv genom träning. Nåja, jag har alltid varit bra på vardagsmotion ändå, knalla i trappor osv., men nu sitter jag här med darriga ben!!! Tihi, otroligt skön känsla! Och jag har hunnit få i mig protein nu efteråt också. Har du inte appen Nike Training Club redan så ladda ner den! Den har många olika träningspass som man kan köra hemma, mycket bra! Jag gillar den, och den har bidragit till mina darriga ben i dag :)
 
Jag e' bra, jag e' bra!*

*Vreeswijk-referens :-)

Kommentarer

Postat av: piko

Å vad roligt! :) Vad glad jag blir! Och det är ju så gött, kroppen åtnjuter så himla många nyttor av att bara träna lite och faktiskt orka laga riktig mat! Succé, jag hurrar i min hörna!

Svar: Det känns som att jag har minst dubbelt så mycket energi utan att behöva tvinga fram något från det envisa jaget ;-) Mycket trevligare :-D
Modin

2013-02-21 @ 06:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0