Busy busy busy mind

För första gången under läsperioden känns det som att jag har saker att göra ända upp över huvudet, mycket för att jag åker härifrån på fredag till Arvidsjaur för att hälsa på Ákos och alla arvidsjaurbor och måste därför göra färdigt i Norrköping innan dess. En inlämning kvar i vardera kurs, varav det endast är en av dem som jag behöver en av skolans datorer för att slutföra (sim.-labben, se förra inlägget), de övriga är bara att skriva - skönt! men så ska det göras också. Egentligen är det ingen panik, och jag har planerat tiden så bra så jag känner egentligen ingen stress över att det inte kommer hinnas klart, utan det är mer allt som pågår runt omkring som är stressande. Imorse tvättade jag från 7-tiden, och sedan dess har det varit full rulle. Jag har middagpaus nu, och sedan ska jag läsa igenom en av inlämningarna för att lämna feedback inför i morgon. I morgon är det heldag och sedan jobb på Trappan, vilket jag inte vill avboka för då sätter jag övriga i knipa på kvällen. Fredag har jag förvisso förmiddagen "ledig", men det kommer gå åt till att duscha, fixa och packa. Eftermiddagen kommer sedan vara 3 timmar föreläsningar innan jag sedan måste gå för att hinna med buss till Arlanda och sedan vidare till Arvidsjaur via Skeå där Ákos hämtar. 
 
Mitt huvud behöver vila. Snart, snart. Två dagar, sen är det "bara" tentaplugg kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0