En så fruktansvärt underbar dag! :D

Dagens ups:
  • Ryanair-projektet (strategi) är inlämnat och klart!
  • Vi har planerat presentationen inför tisdag och det känns bra!
  • Jag fick 11,5 av 12 på linjärduggan, => 2 bonuspoäng inför tentan, och anledningen till att jag inte fick 12 av 12 var för att jag skrivit i ett svar efter en härledning att basen är ortogonal, men utan att precisera vilken bas jag menade. För 12 av 12 skulle jag alltså ha skrivit ~basen f=(f1, f2) är ortogonal. Känns som ett validerat avdrag, och jag är fullt nöjd med mina övriga poäng! 
  • Dagens seminarium i Möblia-projektet (logistik) gick så jäkla bra!!! Vi presenterade vår idé och vad vi kommit fram till sedan det senaste seminariet, och när vår lärare Magnus sedan efteråt gick igenom det han hade tänkt säga så refererade han i varje grej tillbaka till det vi redan hade uttryckt!!! Och vi hade vettiga diskussioner och det kändes som att han verkligen uppskattade våra frågeställningar och funderingar! En så jäkla go' känsla när man känner att man är på samma tankenivå som läraren och man får ett bra utbyte ifrån det!
  • Efter seminariet planerade vi in en kick-continue med gruppen under tentapluggveckan för att få ett skönt avbrott i läsandet. Blir mat och öl - kan inte gå fel!
  • Dagen firades med en kanelbulle nere vid Strömmen med halva projektgruppen; Lisa och Jonas. Kristoffer och Daniel drog hem dock. Men bullen var nygräddad och solen sken varmt och himlen var vackert blå! En underbar oktoberdag (svårt att tro dock)!
  • I kväll ska jag till Amina & Cornelias födelsedagsfirande i min förra lägenhet (Amina tog över mitt rum efter att jag flyttat ut)! Ska bli fint att återse den gamla lyan och det kan nog bli en rolig kväll!
 
Väldigt god, nygräddad bulle vid Strömmen för att fira en otroligt lyckad dag då vad som kändes som tusen bekymmer lämnades bakom en! Jag går så mycket lättare nu :D

Kommentarer

Postat av: Jonas

Härligt med såna dagar ibland, de behövs!
Hade varit spännande att läsa er rapport om Ryanair också :)

Svar: Det gör de verkligen! :) Kan skicka den så har du lite läsning på bussen till Sturup ;)
Modin

2012-10-05 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0