Polis polis potatisgris

Jag var på Subway igår och köpte mig en efterlängtad Subway-macka (nähä? (joho!)). Den var så god så god! I dag däremot har jag städat och jag var just på väg att slänga kvittot från gårdagen när jag kom ihåg att jag tänkte igår att jag skulle kolla så att jag verkligen fått rätt pris (Sub of the Day, meny, Mecenatkort, osv. osv.) och då såg jag att jag i stället för studentrabatt fått polisrabatt. Polisrabatt. Smaka på ordet! P o l i s r a b a t t. Lite häftigt ändå, jag känner mig viktig för samhället!
 
Tur var det att jag inte hann slänga kvittot, nu kommer jag få en gratis kaka :D

 

Kommentarer

Postat av: Jonas

Tydligen väldigt dåliga arbetsvillkor där, men det gör ju inte mackorna mindre goda ;)

Svar: Ajdå, visa ingen källa på det, då kanske jag får dåligt samvete och slutar.. eller så kan man ju tänka att de knappast får bättre arbetsvillkor om ingen handlar där, så då kan jag fortsätta! Mackorna är ju så otroligt goda!! :9
Modin

2012-11-20 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0