Nu börjar det bli nervöst

I morgon klockan 12.40 lämnar jag Norrköping med Flygbussarna för resa till Skavsta och vidare till Liszt Ferenc repülőtér, dvs. Budapest International Airport. ETA 18.00. Förhoppningsvis är det inte alltför mycket trafik i vägen för Ákos när han ska ta sig dit så han är där när jag kommer - sedan bär det av till hans föräldrar för middag! Nervöst värre, men spännande! På Ákos låter det som att de redan gillar mig utan att ha träffat mig, för de har hört när jag pratat med honom via Facetime, haha! Dessvärre kan de inte engelska så det blir ungerska för hela slanten! Kan bli kul! :D
 
Nåja, efter maten sedan så ska vi åka vidare till Veszprém för Ákos ska upp och jobba på torsdagen. Då ska jag underhålla mig med diverse läsning. Sedan på kvällen blir det "julmiddag" med Conti-gänget! "Julmiddag" för det är en middag inför julen, men det blir ingen julmat för det är för tidigt, haha.. Men den träffen ser jag fram emot otroligt mycket! Det är ett väldigt härligt gäng och det är lätt att prata med dem alla, och nu går det nog bara lättare när jag kan lite mer ungerska, hihi.
 
Náh, sedan får vi se om Ákos får ta kompensationsdagar fredag och lördag, i så fall hinner vi nog med att besöka något ungerskt bad!
 
Jo, så jag blir borta till och med söndag, fyi. Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Ha det så bra med din kärlek! :)


Url: http://eloquentiacorporis.wordpress.com/

2012-11-28 @ 10:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0