Den där förbannade serien...

... som jag började med för över ett år sedan, tänker jag nu fortsätta med! Så;

Typ av killar jag faller för

Jag har väl ingen egentlig "mall" på killar som jag faller för, men ett som är säkert är att de måste ha något innanför pannbenet, allt annat är så fruktansvärt oromantiskt och avtändande. Vältränade är så klart trevligt men ingen nödvändighet, så länge man inte negligerar sig själv. Ögonen och utstrålning är det allra viktigaste, och med ögon menar jag inte att de behöver vara överdrivet fina eller så, utan att de berättar något och att det är "levande" ögon. Sedan avslöjar ju historien att de brunhåriga verkar ha en fördel gentemot de blonda...

Kommentarer

Postat av: s.

wohoo, som jag väntat på uppföljningen. :P

2012-06-06 @ 00:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0