4:a på ekonomin!

Äntligen har jag fått reda på att jag skrev en 4:a även på ekonomin! Helt galet! Jag undrar jag vad herr Moberg tog när han satt och rättade tentorna ;-) Nu är i alla fall allt sedan tidigare avklarat (även om studentportalen inte markerat ekonomin som en avklarad kurs trots att jag har 6 poäng av 6 möjliga på den..) och det är bara att sätta siktet framåt! Förhoppningsvis kommer jag nu att kunna hålla fokus på studierna bättre än förra året utan större distraktioner.

Drygt vore ju dock om, nu när vi planerar för att komma tillbaka, inte får plats på kurserna i och med att vi inte registrerade oss på höstens kurser i april, vilket vi tydligen skulle ha gjort. Nåja, en förvarningens mail till studierektorerna om att vi kommer med kursanmälanskompletteringar så ska det väl vara löst. *Håller tummarna*

Kommentarer

Postat av: Jonas

Enda anledningen till att ni inte skulle få vara med är ju om kursen inte ges..

2012-06-13 @ 12:19:43
Postat av: Maria

Eller att de anser att det inte finns platser över?


Url: http://bouya.blogg.se/

2012-06-13 @ 14:32:44
Postat av: Jonas

Den chansen är otroligt liten, eftersom de vill ha så mycket folk som möjligt på alla kurser :P Om inte annat kan ni säkert hitta någon kurs som ni kan läsa som ligger längre fram i programmet :)

2012-06-14 @ 12:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0