FTL'10

I morgon börjar mina kära vänner sin utbildning på Entry Point North i Malmö. Äntligen har jag några klassåterträffar som jag verkligen ser fram emot, för vilket gäng vi är, FTL'10! Tänket, mentaliteten, intresset, mycket delar vi, men vilken härlig skara av originella personer vi är! Peking kommer inte att vara detsamma utan er flygledare, men vi får göra vårt bästa!

Ett och ett halvt år har gått ruskigt fort, men tänk så mycket som har hänt! Nolle-p, plugg, fester, pyssel, Trappan, Vattentornet, konstiga lärare, "intressanta" kurser, med mera, med mera. Och då har jag ändå bara delat en bråkdel av den sista terminen med er.

Vi ses! Lycka till och ha så kul!

Kommentarer

Postat av: Jonas

Tack detsamma Maria! :) Du får komma ner till Malmö och hälsa på :D

2012-01-18 @ 20:16:35
Postat av: Maria

Det ska jag göra! :D


Url: http://bouya.blogg.se/

2012-01-19 @ 00:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0