God Jul

Ja, god jul då! Jag är äntligen hemma igen och här är det plogade vägar ÄVEN när det snöar/just snöat/ska snöa :D Underbara vintervägar - älskar't! I dag har det varit shoppingdags i Birsta, sedan lätt julmiddag före julkonsert i Timrå kyrka med Timrå manskör - en tradition. Tyvärr måste jag säga att i år inte var deras bästa år, men det gav ändå julstämning.
 
I morgon far vi till farmor på Frösön och firar jul där, sedan dagen efter åker far och bror till Stockholm för en tripp till Gran Canaria medan jag och mor åker till mormor i Gråssjön. På annandagen blir det till att skjutsa kusin vitamin till tågstationen för då ska hon åka tillbaka till London (via Arlanda..), sedan åker vi hem framåt kvällen. 27:e, natten mot 28:e, blir det sedan dags för mig att ta mig söderut för en vecka med Ákos i Ungern! Kommer tillbaka den 4:e då far än en gång är på Gran Canaria men den här gången med mor, och bror håller sig hemma med Lodis (katten). Sen den 7:e igen åker jag upp till Arvidsjaur för att hälsa på Ákos igen, haha. Och övrigt folk så klart :) Så blir jag där några dagar och sedan blir det hemresa och vidare resa ner tillbaka till Norrköping för vårterminen. Jo, så ser mina vinterlovsplaner ut!
 
God Jul!
 
Timrå manskör med dirigent Larissa Jigarova vid pianot och solist Kristina Elfversson framför kören.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0