Nolle-p över: Jag har slagit på ljudet på mobilen igen

Nolle-p är över. Det märks på att mobilen ibland är tyst mer än 5 minuter i taget, så nu är ljudet på igen så jag inte ska råka missa om någon skulle vilja mig något! De här två veckorna har varit intensiva, och det har varit en hel del att göra, inte minst som huvudklassfadder. Men, det har varit riktigt kul, och jag har fått bossa och strukturera upp saker lite så där lagom som jag vill, och som jag är bra på! Det har uppenbarligen uppskattats också då jag blev Årets fadder, med motiveringen "Stort tack för ett väl utfört arbete som du alltid gjort med ett glatt humör och ett ovärderligt engagemang!". Jag fick gigantiska blommor också som står i en ölsejdel i fönstret och lutar mot glaset för att inte tippa omkull! Alltid trevligt att bli uppskattad för sitt arbete :)


Kommentarer

Postat av: Jonas

Grattis, det förtjänar du säkert!

Svar: Tack tack :)
Modin

2012-08-26 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0