Designfreak

Är det bara jag eller är den här rubrikfonten* riktigt snygg!?!

* /typsnittet

Kommentarer

Postat av: Jonas

Hm.. för tillfället ser din blogg mest förvrängd ut, och typsnittet är detsamma :s

2012-04-14 @ 09:59:35
Postat av: Maria

Men men men...

2012-04-14 @ 12:46:56
Postat av: Anders

På min datormaskin ser det fint ut :) Har du google translate eller?! ,) Jag hade lätt gått om jag varit i närheten... En gamal volontärkompis/människa jag pratat med några gånger var det :)


Url: http://envalross.blogg.se/

2012-04-15 @ 19:38:50
Postat av: Maria

Bäst att posta här också, så det blir sammanhand i sakerna!



Haha ja, visserligen använde jag google translate, men jag har läst ungerska sedan februari så jag kunde se att det inte blev alltför tokigt ;-) Király utca fixade jag utan herr Google ;D Ungern kommer mer och mer, det är bra, det verkar vara ett ytterst intressant land - värt ett lite längre besök! (Fram tills de sätter sig i konkurs och kaos bryter ut) :)



Och bra att vi kan konstatera att det bara är Jonas som missar allt det fina! :-)

2012-04-16 @ 22:34:17
Postat av: Anders

hahaha jag gillar inte bloggvärlden - jag fattar aldrig var man ska kommentera i sådana här konversationer... :/ Varför läser du ungerska?


Url: http://envalross.blogg.se/

2012-04-16 @ 22:53:44
Postat av: Maria

Haha, då är vi två! Wordpress har dock en snygg lösning så man får en tråd i kommentarerna, men det är ju där.



Ja, egentligen kanske det är för att skjuta upp ekonomi- och statistikplugget ännu mer, eller för att jämna ut skillnaderna mellan tyska och ungerska biltestare i Arvidsjaur - många kan tyska för att göra tyskarna glada, så jag tänkte att jag kunde lära mig lite ungerska för att göra ungrarna glada, och paffa, hehe. Det funkade, och nu har jag bara fortsatt för att inte tappa det :-)

2012-04-16 @ 23:45:38
Postat av: Jonas

Vad trevligt med en konversation här, men jag har ju missat det totalt för att det inte skickas några meddelanden om att det finns ett svar att läsa (hint: Wordpress!).



Jag vet inte riktigt vad det är jag ska se, men menyn hamnar under allt innehåll och resten ser ut som vanligt, så jag vet inte :/

2012-04-17 @ 18:11:50
Postat av: Maria

Hehe. Nu får du ju i stället en anledning att komma hit lite oftare! ;-)



Hmm, jag ska kika in i det där någon dag när jag har ork. Det borde vara lättfixat.

... Orkade logga in nu till och med. Dög det där, eller måste jag fixa mer?

2012-04-18 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0