Karriärbyte

Jag läste lite på Arvidsjaurs hemsida om K4 i dag, och det känns verkligen som att jag har valt fel här i livet fram tills nu. Det här med logistiken får någon annan ta, jag behöver lite mer utmaning. Det här passar nog mig bättre. Jag menar, hur kan man inte bli alldeles hänförd av den här beskrivningen (!?):

"Jägarbataljonen är också känd. 
Soldaterna lär sig vara ensamma
i skogen länge. Med pyttelite mat.
I regn och mörker. 
Eller när det är kallt och djup snö."




Juuuuust kidding. Don't worry. Seriously.

Kommentarer

Postat av: hanaaa

Du glömde skriva att de lär sig att bajsa i påse för att inte lämna spår..

2011-11-01 @ 23:16:39
Postat av: Maria

Not me. http://www.arvidsjaur.se/sv/BoLeva/Lattlast-information/



Men usch, ändå :p

2011-11-02 @ 02:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0