Hundvakt med bajs i korsningen

Jag skrev två inlägg igår, men när jag klickade på spara & publicera-knappen så loggades jag ut. Det var drygt, I tell ya.

Idag är jag hundvakt. Elin och Krille är i Grekland så Olle och Eja har hand om Totti, men Olle och Eja är idag i Skellefteå och hämtar Ejas lillebror Marcus så därför är Totti med mig! Han ligger och snosar under min säng just nu. Skönt för mig det. Vi var ute och gick i två timmar förut. Han verkade inte behöva bajsa, men när vi går runt sjön (där man måste plocka upp efter sig) så börjar han så klart göra sina snart-ska-jag-bajsa-piruetter, så jag tänkte väl att vi väl skulle behöva gå förbi hotellet och upp i skogen så han skulle få bajsa, men icke. Vid korsningen vill han inte hålla sig längre och bajsar därför. TVÅ TIMMAR hade vi varit ute, och han väljer att uträtta sina behov där. Ayayay.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0