Agnitio

DAMN! Nu kan jag verkligen alla USA:s stater! Har kunnat dem ett tag men nyss rabblade jag upp samtliga stater på under 2 minuter och 40 sekunder, och inte nog med det: jag vet var de ligger också! Jag kan placera ut dem på kartan också, både kunna svara på vilken som är vilken och sätta ut dem på en blind map (utan stat-konturer). Har hittat ett bra spel också med olika nivåer där man på expert ska placera ut staterna på en blind-map och får sedan en fråga om varje stat och om man svarar rätt så får man två sekunder i tidsavdrag. Den ska jag sänka mitt resultat på fortsättningsvis!

Kommentarer

Postat av: tantgrön

Vad kul att se att din kunskapshunger är tillbaka! :)


Url: http://skrapkorg.wordpress.com

2011-10-27 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0