¡Quiéreme hasta la locura!

Jag är sjukt förvirrad just nu, angående allt och alla. Känslorna åker bergochdalbana. Känslorna flödar, kan man också säga. Jag går mellan att vara uppe bland rosa moln till att minnas min olyckliga kärlek, till att gå runt och hata världen.

Det är inte PMS, i alla fall. Eller, inte PMS i den vanliga betydelsen; Pre Menstrual Symptoms/premenstruella symptom, men kanske POST Menstrual Symptoms. Eller så är det jäkligt tidig PMS, eller så inte.

Det finns dem jag inte utforskat relationen med tillräckligt, dem jag vill lära känna mycket bättre. Samtidigt har jag då flera andra, en del även dem outforskade, relationer som jag skulle vilja gå vidare med. På samma gång har jag mitt gamla i bakhuvudet som bromsar upp egentligen alla initiativ jag skulle vilja ta. Jag vill tillbaka. Jag vet att det är kvar.

Jag vet att det är kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0