Över 10 år gammal humor!

Åhh, jag måste bara lägga upp den här! Första gången jag läste den var på min mosters jobb när jag hade prao i sexan, dvs tio år sen. Skrattade högt då, skrattar högt nu! Den är underbar! :D (dock är den aningen annorlund motför det jag läste då, men jag har försökt lägga till i den mån jag kommer ihåg)

20 sätt att bibehålla en sund galenskap:

1. Sitt i bilen vid lunchtid med solglasögon på och peka en hårtork på passerande bilar. Se om de sakta ner farten. Gör det även på förbipasserande personer.
2. Sök dig själv via växeln utan att förvränga rösten.
3. När någon ber dig göra något, fråga alltid "Vill du ha pommes frites till det?"
4. Sätt din soptunna på skrivbordet och kalla den "Inkorg".
5. Häll koffeinfritt kaffe i kaffebryggare i tre veckor. Växla sedan till espresso när alla har kommit över koffeinberoendet.
6. Skriv "för sexuella tjänster" på alla dina checkar.
7. Avsluta alla dina meningar med "i enlighet med profetian."
8. Använd inte skiljetecken.
9. Hoppa när det är möjligt istället för gå.
10. Fråga folk vilket kön de har. Skratta hysteriskt när du hör svaret.
11. Säg "ur huset" när du köper mat på en drive-in restaurang.
12. Sjung med när du är på opera.
13. Gå till en poesiafton och fråga varför dikterna inte rimmar.
14. Sätt myggnät runt ditt arbetsområde och spela tropiska ljud hela dagen.
15. Berätta för dina vänner att du inte kan delta i deras party fem dagar i förväg, eftersom du inte är i feststämning.
16. Be dina arbetskamrater tilltala dig med ditt brottningsnamn, "Rock Hard".
17. Ropa "Jag vann, jag vann" när pengarna kommer ut ur bankomaten.
18. Skrik "Spring för livet, de har släppts lösa" när du lämnar djurparken.
19. Berätta för dina barn över middagen "Vi har tyvärr blivit tvungna att avskeda en av er på grund av ekonomin."

Kommentarer

Postat av: Jonas

Varför följer inte listan sin egen instruktion efter punkt 8?

2011-11-20 @ 21:42:18
Postat av: Maria

Ja, jag tycker också att den borde göra det (men jag tänker inte skriva om den för det, höh)


Url: http://bouya.blogg.se/

2011-11-20 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0