ODIO

Jag hatar kängor. Jag hatar att jag inte har kollat noggrannare på schemat. JAG ÄR FÖR FAN LEDIG I TVÅ DAGAR TILL. Jag hatar att jag inte såg att jag hade fyra (FYRA) dagar ledigt i sträck så jag hade farit till farmor eller nånstans, för hade jag farit nånstans så hade jag inte varit ut igår, och hade jag inte varit ut igår så hade jag FÖRMODLIGEN haft min jävla mobil kvar. JAG HATAR FOLK SOM STJÄL. Jag hatar ännu med idiotiska människor som stjäl, som inte ens utnyttjar mitt abonnemang när de har min mobil, nej fan de stänger av mobilen så man inte kan ringa med den. FUCK YOU. Jag hatar att jag är ledig två dagar till utan att jag ens visste om det, fy fan vilket slöseri med tid.

Nu ska jag titta på Arturo Trejo-klipp så jag blir på lite bättre humör annars vet man inte var det här slutar. Det är ju för fan snö ute och jag har druckit julmust idag - jag borde vara så jävla nöjd!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0