Onsdag

Tentorna smyger sig allt närmare. Igår satt jag kvar i skolan till tio på kvällen och pluggade ekonomi med Bärs. Det känns både överkomligt och övermäktigt på en och samma gång. Det ska bli intressant att se hur pass mycket jag lyckas plugga in nu på en (statistik) respektive två (ekonomi) veckor.

Annars kan jag passa på att skälla lite på schemasystemet, att schemat inför den nya perioden kommer så sent. Jag har bokat hemresa efter tentorna. I och för sig var jag ändå medveten om att det inte skulle vara lediga dagar, men jag tycker ändå man borde kunna få reda på om man kommer missa labbar eller om det mest är föreläsningar. Vi kommer ha en del kontinuerlig examination nu nästa period och därför känns det som man bör vara på laborationerna. Klart det borde finnas 'återhämtningstillfällen', men jag vill ändå kunna planera mitt liv mer än två veckor i förväg, speciellt som billiga tågbiljetter försvinner tre månader innan restillfället...

Nåja, iväg och plugga nu med mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0