I natt i natt är det du är det jag

Tiden går fort när man har roligt, minsann! Även när man har mindre roligt. Tiden bara flyger fram...

I dag har jag varit vaken till och från sedan klockan 6 i morse. Varför, kan man fråga sig? Jo, jag vaknade då, och jag behövde läsa igenom ekonomirapporten, vilket jag också gjorde. Ibland var ögonen lite för tunga så det blev små tupplurer på 5-10 minuter någon gång ibland. Men jag hann med att läsa igenom den innan det var dags att bege sig till skolan för att gemensamt gå igenom och öva inför redovisningen som var vid ett. Det gick helt okej, trots att det verkligen finns dagar då man är mer pepp på att redovisa än så som det var idag.

I morgon är nästa redovisning, den här gången i engelska. Sedan drar det igång med en tenta på måndag, och nästa på lördagen därpå. Det är tajt nu.

"Avslutningsfras"

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0