Nygatan 39

Nu har vi flyttat in i nylägenheten och det börjar bli riktigt mysigt! Jag sitter nu vid vårt matsalsbord (!) och dricker te och mumsar skorpor till the Big Bang Theory. Det finns värre sätt att roa sig på vill jag lova! Pojkarna sover och det borde väl jag med. Jag ska försöka vara ute ur huset vid tio-tiden för att hinna iväg och städa på Gripen och beställa tröjor till Tema KTS innan eftermiddagens föreläsning och senare lägenhetsbesiktning.

Igår var det inflyttning och Vinterkravall-N som gällde! Det var en trevlig dag med mycket att göra. Förfesten blev lite lidande dock, men kvällen blev bra ändå minsann! André stod i baren hela kvällen, skoj det också säkert. Han fick bju mig på vatten i alla fall! Kul att man träffade på så många nya och gamla ansikten!

Nu idag har jag packat upp en del lådor och varit iväg till Sandra och mumsat födelsedagstårta för Lisa och sett på Harry Potter-sexan. Jag tror jag måste börja läsa om böckerna igen, det var på tok för länge sedan nu. Och sista boken, ja, den har jag ju bara läst två gånger (sv + eng)! Hay que empezar de nuevo!

Jag gillar verkligen vårt kök! Det måste sägas! Bilder kommer senare när det börjat ordna till sig här. Jag glömde tyvärr att ta före-bilder (förebilder, hehe), men men.

Knarrgolv. Man hör när någon går upp för att uträtta sina behov ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0