En sista natt på Gripen

Jag kan i och för sig sova två nätter till här innan jag måste lämna in nycklarna. Vi får se hur jag gör. Visst är det så att det vore trevligt att sova i den nya lägenheten och komma igång med boendet där, men samtidigt, när jag lämnar det här rummet kommer jag förmodligen aldrig komma in hit igen. Det är lite sentimentalt. Jag har haft en helt okej tid här på Gripen, visst har det sina nackdelar men samtidigt är det ett bra ställe för att komma in i studentlivet här i Norrköping. Och det var här på Gripen jag fick nattbesök av Familjen under nolle-p. Det var här de sjöng för mig så vackert i falsett. Naw, Gripen, te dejo, hasta otra vida!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0