What the fuck is kundfordringar?

Tisdag, tisdag. I dag är det tisdag. Jag har varit hemma över lunchen och ska strax gå iväg till engelskan (Fallstudier inom flygtrafik och logistik - kurs på engelska). Jag är inte så himla pepp.. Knarkar halstabletter gör jag, lite överdrivet många kanske. Hade tänkt sova över lunchen men det bidde inte så, jag fixade paketet till Bredbandsbolaget istället. Kanske ska passa på att få det inlämnat nu före lektionen... Nä. Hinns inte. Tar det efteråt.

Stoppade nyss i mig den tredje halstabletten sedan jag började med det här inlägget. Nischt gut.

Nåja. Fyi, alla dessa korta inlägg är för att skjuta upp ämnet för dag 4 "Mina mål/drömmar/önskningar" för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva där...

Punkt punkt punkt over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0