Ryck upp mig, nån!

Det är "snöstorm" ute. Man får ju otroliga humörsvängningar av sånt här! Just när man började komma överens med tanken att det nu skulle bli vår så kommer snön tillbaka - och jag som skickade hem skidorna med mor och far! Det ser faktiskt ut att lägga sig lite också, hehe. Skoj. Så kul att alla sörlänningar stör sig på det.

Idag då, jo, idag har jag föreläsning 1-3 i statistik och sannolikhetslära, sen ska vi sitta med vårt projektarbete i ekonomin. Klockan 5 sedan börjar jag jobba barpass på Trappan. Ikväll har vi sektionspub och Tema KTS där jag är med gör nån liten snitsig presentation och släpper sittningsbiljetter. Slutar 2 och sen är det tänkt att jag ska upp till engelska vid 8 imorn. Tjena hejsan, det kommer ju gå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0