Resfeber - going down under ?

För första gången i mitt liv känner jag nu att jag vill åka till Australien. Believe me, har inte känt så här förut, har aldrig riktigt velat åka till Australien - aldrig tänkt att jag inte velat dit heller för den delen - men nu så vill jag dit! Kanske är det för att det är så väldigt många som åker dit nu och man får ta del av bilder på hur det ser ut där nere, och det verkar väldigt vackert.

Kruxet nu är att planera in och hinna med allt man vill. Saker och ting tar för mycket tid, helt klart! I sommar, i juni, gäller kanske Sweden Rock, fjällvandring med mor och seglingsläger. Sedan skulle jag gärna vilja iväg och jobba i Spanien en sväng, och det vore isf lite mer än en månad. Men samtidigt vore det kul att åka tillbaka till Frankrike och den keltiska festivalen i början på augusti. Sedan vill jag gärna vara med som fadder under nollningen, vilket är de två sista veckorna i augusti. Så det lämnar juli till jobb/resa. Ångest. Litegrann.

Nå, vi får se hur det blir med allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0