Dagens i-landsproblem

Det snöar igen!  Det är inte dagens i-landsproblem men jag måste kommentera det! Det är bra att världen börjar inse att det ska vara vinter i februari, men jag hade ju precis lyckats vänja mig vid tanken på att jag nog inte skulle få se så mycket mer vinter på ett tag - och då kommer snön tillbaka. Nå, nog är det typiskt allt!

Till problemet då! Att ha en ny mobil (eller annan mobil, som i mitt fall) och inte riktigt ha lärt sig alarmfunktionen och snoozen och hur man reagerar till alarmet, dvs om man vaknar lätt eller behöver flera alarm... Det är jobbigt! Jag lyckades försova mig i dag igen. Som tur är känner jag mig lite ambitiös nu ändå så ska ta och plugga in det jag missar på en gång. Duktigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0