Oñas

För att undvika allt annat tänker jag nu prata om mina naglar. Jag gillar snygga naglar, men det är inte alltid jag har det. En av mina alternativhandlingar* är att jag biter på naglarna. Tror det har med perfektionism att göra, åtminstone för mig. Andledningen till att jag biter är för att "snygga till något", för att det finns en skarv som inte är jämn och som ska BORT. Dock blir ju inte resultatet så där överväldigande snyggt heller för bitandet blir inte särskilt jämnt och därför finns fler skarvar att fixa - a never ending story.

Nu har jag tillräckligt långa, lackade (om än aningen flagnade) naglar, och de har en form jag är nöjd med. We'll leave it at that.



*Vad jag tog till mig av biologi A; djur och deras beteenden. En alternativ handling utförs i en situation där djuret inte vet vad det ska göra, och tar då till denna handling för att göra något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0