The choir battle

Lördag eftermiddag och jag tänkte lägga in bilder från igår på datorn. Tjena hejsan säger mobilen och vägrar låta sig anslutas till datorn och förstör därmed mina planer. Så vad gör jag nu? Typ ingenting. Jag sitter med facebook och msn:ar med en nyopererad Oscar - vilket iofs är trevligt, men gör ju gärna nåt mer.
Ikväll ska jag hämta kussen Johan med fru Mia på Midlanda, de har varit i Turkiet en vecka och haft det skönt, förhoppningsvis. Efter det blir det till att glo på Körslaget (the choir battle - indeed). Jag hejar redan på Pontare! Och det utan att veta vilka alla de andra körledarna är! Jag tror han kan göra maffiga grejer, han brukar ju göra maffiga låtar så jag tror det blir maffigt. Ser fram emot ikväll helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0