Mamma och jag

En liten bit av vårt källartak är halvt vitt nu! Halvt vitt är alltså bara ett av två lager vitt..Det ser ut att kunna bli väldigt bra när det är klart! :) Lägger väl upp bilder sen någon dag med allt som hänt i det rummet :P Mer idag.. Vi gick ner till båthamn och la på och fast presenningar över mastskjulet. Blev bra det till slut. Men så här kan man ju säga: Det är bra grått idag! Vi ser knappt till Alnön längre och då är det tjockt vill jag lova. Fuktigt är det och smått smått duggregn faller. Skjutsat grannen har jag gjort också. Eller granne är han väl inte egentligen, men han bor i närheten och har bilen hos nån bilfixare (lät inte som en riktig verkstad på hans beskrivning..). Fick äpplen för det igår och en blomma idag.


Men! Dagens - egentligen gårdagens - bästa nyhet är väl ändå att jag är FRISK! Det var bra längesen men nu så har jag konstaterat mig själv frisk! :D Känns härligt och jag ska fira med en springtur på öarna i veckan! Åker ju på tisdag kväll till vår huvudstad och sen vidare på onsdag till Teneriffa i nån timme och sen vidare till Gran Canaria och Las Palmas! :D Wihoo. Verkar inte som det blir nå Österrike iaf.. Sökte ett jobb på ett familjehotell där men bara en eller två dagar efter jag sökte togs annonsen bort från arbetsförmedlingens hemsida och jag har inte hört nåt.. Bra eller dåligt tecken? Hmm :P Återvänder till Sverige lördag kväll, och kommer då till Göteborg för första gången på åtta (?) år! Sen på söndag åker jag till Martin! :D Har sagt att jag ska gå och roa mig med alla hans grannar medan han sitter och skriver på sin hemtenta.. mihihi. Sen åker jag vidare till bror i Märsta och stannar där till jag vinner en billig tågbiljett på tradera. Kanske borde varna honom :P Vi får se när jag kommer hem, det kan nog ta ett tag. Och förhoppningsvis blir jag inte hemma så länge då utan åker iväg tillbaka för en längre tid ganska på en gång. Det vore kul :)


Värsta tjockinlägget det här. Awesome.

Kommentarer

Postat av: Eja

Ha det så kul skruttan!

2009-10-27 @ 12:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0