Pärs

Kniv - ett bestickLinnéa och jag överarbetade oss i tisdags. Vi var ute och gick i en och en halv timme. Jag har skavsår och hon har inflammation i hälsenan. Inte bra inte.


Idag serverades tacos på skolan. Jepp, tacos. Gott var det. Olle från Fråga Olle var på plats för att lära tvåorna en massa om analsex och annat roligt.


I övrigt har det varit skurar idag. Kom en fin en vid femtiden typ. Luktade underbart ute efteråt.


Jag brände tummen idag. Har ett fint streck över avtrycksytan nu. Skulle flytta plattången som var på. Dumt.


Korta meningar is the shit. Bara så ni vet. Speciellt korta meningar som kommer i klumpar med flera veckor emellan. Herregud, min blogg är fantastisk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0