Det är inte länge kvar nu..


28
dagar är ingenting! INGENTING!


Jag har varit produktiv den här veckan vad gäller studentgrejer, jag har:

  • beställt min balklänning, finally! Den får en liten detour till Kalifornien istället för Minnesota.
  • ringt och skickat ett nytt champagneglas.
  • börjat säga åt folk att komma och fira mig den elfte! Gör det du med!

Dessutom har jag kommit på att jag bara har tre ämnen kvar att göra saker i; svenska, matte e och matte diskret. Det är ju inte så fruktansvärt mycket faktiskt! Och för att allt kan vara så himla bra nu så har jag faktiskt ork att ta tag i det jag behöver göra! Lina och jag har bestämt oss för att göra svenskan klar tills fredag och sen ska vi räkna matte hela dagarna tills vi är klara med det. Heja oss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0