Nu ä ja le

Varför kan inte Timrås frisörsalonger* ha hemsidor som är lättgooglade? Ich kann nischt finna någon. Kan inte tyska heller för den delen. Hur ska en stackars långhårig flicka som jag överleva i Timrå? Det går inte. Jag behöver en klipptid före fredag, då jag och Patrikarna lämnar Timrås trygga** och välfriserade*** område för att bege oss mot okända mål i Europa! Snälla Timrå, uppgradera! Tänk på stackars lilla mig, jag är en vilde som inte kan tyska.




Lägg gärna märke till fjongen (/-arna)






*
Klippoteket Hårlinjen är undantaget i regeln, de har ju till och med onlinebokning! Dock har de ingen tid åt mig förrän på torsdag, därav min misär.


**Tryggt?


***Ja, inte jag inte.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Ta en telefonkatalog kvinna! :D Och jag kommenterade ditt förra inlägg, vafan hände? :O


Url: http://asakempe.blogg.se/

2009-07-27 @ 23:26:19
Postat av: Modajn

Men titta på tiden, inte svarar dom halv ett på natten heller! Ville ju boka en tid DÅ! :P



Jadu, inte fan vet jag :O vad hände!?


Url: http://bouya.blogg.se/

2009-07-28 @ 23:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0