Hoy en día

(Nuförtiden) består mitt liv av:

  • Seriespel i golf på Sundsvalls GK, Skottsund.
  • Hickande (har för tillfället den femte omgången för dagen)
  • Träning lite då och då när vilja och ork sammanfaller
  • Bokläsning; Harry Potter y la piedra filosofal
  • Planering av resa runt i Europa med PA och Patrik
  • En massa mail- och brevskrivande till hotell och främmande folk
  • Pianospel i massor tack vare att Oscar lär mig Clubbed to Death! Ja, Oscar lär mig, duktig är han! Fast jag lär honom noter också.. snart är han klar med halva Für Elise, och han har hållit på sedan i lördags! Häftigt att se vill jag lova :)
  • Dans! So You Think You Can Dance och videor! Kolla början (åtminstone) här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0