Nischt gut

Jag vet inte om jag gillar den nya statistikvisaren som kom för någon vecka sedan, den säger att jag är övergiven. I och för sig verkar det väl som att även jag har övergivit mig här, men det är bara så att jag inte har något internet hos mig här där jag bor på Kanarieöarna och jag har bara för två dagar sedan fått en dator hit för att använda så nu kan jag komma tillbaka lite smått!

Julen är på väg men det är väldigt svårt att förstå när man har typ 25 grader varje dag och att det skulle snöa är så långt bort som det bara går. Att det står jultomtar på gatorna och att balkonger är dekorerade med ljusslingor är bara helt fel. Men jag börjar lite smått inse vad som är på G, första advent mumsade jag och Tina på minilussebullar som hennes faster hade tagit hit till henne, och igår åt jag och Malin pepparkakor till Love, actually, en otroligt julig feel-goodfilm, och jag har till och med en chokladadventskalender. Men bristen på snön är inte kul, jag som vill åka skidor! Och hur ska hjärnan kunna klara att inte se snö på två år? Det kommer inte gå, jag kommer bli knäpp på grund av den missade vintern.

Är du en människa med lite tid över eller ett tycke för att kolla upp saker får du gärna kolla vilken mobiloperatör respektive mobilt internet-operatör som skulle vara billigast för mig här i Spanien. Jag behöver nog bådadera.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0