Scheisse, så att säga

Jag har nyss slängt mitt sista par linser. Bra linser i alla fall. Jag har några enstaka kvar sen tidigare fast med fel styrka. Like yay. Gjorde det för att  få arslet ur vagnen och beställa nya, vilket är way overdue. Kan för övrigt nämna att jag är skittrött, har ont i huvet och foten, har börjat bli hes - vilket verkligen inte passar sig då vår julshow närmar sig -, och att jag har matteprov imorn. Matte Deee, kapitel treee. (Märk rimmet). Alla dessa icke underbara saker leder till att bloggandet blir grått, beiget, blått. Finns säkert fler färger att beskriva det med, men det tar vi en annan gång. Inte. Orkar inte. Orkar aldrig. Nu ska jag gå och ladda mentalt inför matteplugg. Ha en trevlig kväll ni andra lyckosamma satar. :)

"Stackars de i Polen" 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0