Ont ont ont!

Bara ont! Först vänsterfoten på dansen och nu höger vad på innebandyträningen så jag kunde inte sitta på knä, och inte böja benet som jag vill! -.- Fuck fuck fuck. Återkommande problem och brukar inte gå bort på en gång heller... Och ont gör det!

Tröstar mig med Mysterium ^^

Har varit produktiv idag! Gjort mycket som legat på hög och väntat på att jag skulle få ork, är underbart när den kommr och man faktiskt får nå gjort trots ett segt internet som hoppar över e del bokstäver när ma skriver. Greeeeeat! Men har i alla fall skickat in min loggbok för första gångenpå ngr veckor, och gjort en spelöversikt också, riktigt ambitiöst av mig ju!

Åsa har kommit hem från Grekland också! Tänk alltså, människan for iväg före mig men kommer ändå hem efter. Är ju galet det ;p Nån mer än jag som märkt att jag bara skriver en massa dravel nu för at underhålla mig själv och ha ett tidsfördriv? Ska inte lägga in nån bild idag heller, allt för att vara extra tråkig [:

Kan ju berätta att jag gjort125 sit-ups och 100 armhävningar (50 fejk, 50 riktiga (viktigt)) ikväll. Gjorde mängder med vadhopp och fler sit-ups och armhävningar imorse på dansn. Påbörjat slutproduktionen också ;D Nice nice!

Nu börjar det ju bli dags att gå och lägga sig kanske. Mattedag imorn, så borde nog vara pigg i hjärnan... Ligger efter big time, men ska ta en mattehelg så fixar det sig kanske. Hinner väl fem tal iaf om jag är effektiv, hö hö. Går jättefort att jobba sig igenom matte D.... NOT!

Ehh... skulle lägga mig ja! Okej då. Hmm... "Vi ses i ruffen!" ; )

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Du är så duktig och träningsvillig. jag vill va som du :O :)


Url: http://asakempe.blogg.se/

2008-11-05 @ 14:15:39
Postat av: Modajn

Du kan ju anlita Peder som personlig tränare, han njuter av att se oss göra mängder med armhävningar och sånt ;) Eller så tar du MIG helt enkelt! Då kan du se upp till mig (både bildligt och inte-bildligt...) när du ligger där på golvet och trycker sit-ups >:P haha [:


Url: http://bouya.blogg.se/

2008-11-05 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0