Flickan med krämerna

Ja, jag är nog lite av en krämfreak, vilket jag märkte ikväll (jag har väl kanske tänkt tanken tidigare men slagit den ifrån mig lika många gånger). Jag var torr (seco) om händerna och skulle därför leta fram mina fina Atrix handkräm ur min handväska. På väg ner till botten mötte jag en body lotion miniversion (hotell'tub'), en hand & lip duo med avokadoolja, en Sensodyne Flour, en "Salva vid munsår" och en Helosan original innan jag fann min Atrix. Alla dessa fyller såklart en vital funktion:

  • Atrix - såklart till händerna och även ansiktet innan sminkning så jag slipper att de förbannade torrflagorna syns
  • Body Lotion Dubai style - mycket billigare (gratis) att ha till ansiktsbas.
  • "Salva vid munsår" - yep, den heter så, och alla förstår väl vad den används till? Följer jämt med, den är liiiiten.
  • Mediterranean spa Hand & Lip duo - lypsyl, behövs konstant på hösten!
  • Sensodynen - miniförpackning som jag fick av min tandläkare förra månaden, comes in handy at times.
  • Helosan - perfekt till jättetorrt ansikte - och knän innan innebandyträning.

That's that. Yup. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0