Tjena tjena

Utvärdering här då, haha...

  • Har inte tvättat nåt mer, märkte att det inte behövdes och då är det ju onödigt att tvätta bara för sakens skull !!
  • Håller på att packa nu typ.. går väl si så där
  • Inte klar med faktabiten på historian, är ganska klar med det i huvvet men det måste ju ner på papper *suck*. Analysbiten är inte påbörjad..
  • Har käkat tårta med Torsten och Oscar, fast det blev idag i stället, och Oscars kusin kom med också.
  • Såg halva andra perioden, sen började Team America, så då såg vi den i stället  =]
Nej, det här duger ju inte.. nu blir det adjöss för en vecka, så kanske jag orkar fortsätta blogga sen när jag är hemma. Men nu måste jag packa och framförallt äta!


Hej då =)

Kommentarer

Postat av: SANDRA

ha det så bra... inte!
hihi :D


Url: http://svb.blogg.se

2008-03-24 @ 08:16:16
Postat av: Åsa

Nu är det banne mig dags att komma hem unga dam!


Url: http://www.datum.nu

2008-03-28 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0