Programdag

image42

Började dagen med ett besök på Kulturmagasinet där jag och min grupp analyserade ett konstverk. Sen bowlade vi, jag vann på min bana! Inga var nära ett par gånger men jag lyckades hålla undan! Yay me. Sen bjöd skolan på lunch där, mycket gott, mycket gott! Åsa och Inga försvann till bussen, jag och Lina gick en liten sväng genom lite butiker, köpte hockeybiljett åt bror, och läste trafikskyltar (!) innan hon gick till mor sin på E.on. Jag, å andra sidan, traskade tillbaka till butikerna och köpte mig ett par byxor, äntligen!! Sen buss hem, vinkade till Ejan som satt i en mötande buss. Hon vinkade åt mig, tihi. Nu är jag hemma, ligger på soffan och bloggar med hängande ögonlock. Ska göra klar faktadelen på historian så jag har det klart. Blir dock inget besök för att träffa Vovven a.k.a. Drutten, för Eja och Olle blir borta på skoterutflykt till söndag. Själv ska jag bli bjuden på tårta i helgen av Torsten och Oscar, ska bli gott! Till dess ska jag äta negerbollarna som jag gjorde igår efter skolan, hoppas ingen har ätit upp dem bara... Sen kan vi passa på att gratulera alla som läst ända hit att ni orkat göra det, känns som ett väldigt segt inlägg det här... haha. Inte konstigt att det inte är många som läser bloggen. Åh, dags för en liknelse!! Min blogg är som bowlingklotet, alla potentiella läsare är som käglorna, de flyr. Eller så blir de slagna av häpnad, hehe. Il finale.


JAG UTMANAR ER ATT ORKA LÄSA IGENOM DET HÄR BLOGGINLÄGGET

<(^.^)>

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0