Min kommande vecka på Teneriffa syd

image36
Hit ska jag på tisdag... (bilden verkar vara från Flight Simulator xD)

image34
... med en sån här liten orange sak ;D (kanske blir en lite större också, om jag är snäll ;P)

image37
Och här inne ska jag ha praktik =D Det här är insidan på flygplatsen som är markerad med den svaga röda fyrhörningen på första bilden ;P

image38
Lite sånt här ska hinnas med också, de dagar det inte finns mycket att göra på flygplatsen =) [Oh ja, hetaste bilden på två golfare !! Förutom när Hugo och jag är på bild såklart! ;D]

image39
Sen ska jag hem igen (här är ett större plan som jag kanske får åka med =D)


image40
Och sen ska jag hela vägen hem med SAS till Midlanda =)


image41
Jag ska titta på flygplan hela dagarna långa! =D
[det är Sara som har ritat bilden, vem Sara är vet jag inte..]

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0