Lista !!

Bloggande är väldigt beroendeframkallande.. Jag känner ett plötsligt behov av att blogga var och varannan sekund, eller i alla fall att redigera utseendet på bloggen, är lite less för tillfället, har inget direkt att ändra på.. Kanske ska byta bakgrundsbild? Då har jag nåt att göra! Fast borde egentligen ta och skriva historia.. men... ja, det hinns med det också. Måste börja packa också! Åh! Dags för en lista !! Imorn ska jag:

  • tvätta ännu mer
  • packa det mesta
  • skriva klar faktadelen på historian, börja med analysen
  • käka tårta med Torsten och Oscar
  • se på Färjestad-Frölunda-matchen med mr T

Kör en liten koll imorn för att se hur det går. Nu ska jag jobba. Toodles.

*världens mest intressanta blogginlägg*

Kommentarer

Postat av: MAAAAAAAAAAAAALIN

hahahahah fysiken är så ointressant! :D


Url: http://msen.blogg.se

2008-03-22 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0