Motorcyklar och Skönviksbackar

G'day mates. Idag har jag kört brumbrum-cykel. Länge. Men inte långt. Har tränat krypkörning med skolans Kawasaki [: Börjar bli "ett med cykeln" och det är väl tur för uppkörningen är på torsdag! Känns bra det här.. verkligen ;) Förhoppningsvis blåser det mycket så jag kan skylla på det om jag skulle råka sätta ner foten ;)

Och Sandra den bitchen ska till Grekland på torsdag! Dit har jag aldrig varit... det verkar varmt och jäkligt på sommarn :P men låt oss alla hoppas att hon får en trevlig vistelse där borta =) ... och att hon inte blir så jäkla pepparkaksbrun så vi alla andra blir albinos bredvid na ;O ... men det brukar hon bli [:

Och när hon är tillbaka ska vi blivande Kebnekaisebestigare ta och gå uppför Skönviksbacken ett par gånger. DET LÄR JU BLI RIKTIGT ROLIGT! *oj, caps ;)* Btw (vilket Åsa har klassat som årets töntigaste uttryck eller nåt (inte nått (internt)) och därför måste jag såklart (fortsätta!) använda det), om man Googlar på "Skönviksbacken" får man fram på första resultatet (kan variera?): "Skidanläggning på Skönviksberget vid Fagervik invid Sundsvall." O JA! FAGERVIK! ;D


Ehh.. det är liiiite mindre snö där nu.. men den är väl minst lika brant.. uffa

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0